7876 8672 - Denne side er et produktkatalog og linker til shops med produkterne kontakt@drive-by-shooting.dk

Who's She?-spil

(31 kundeanmeldelser)

kr. 339,00

Det klassiske spil Hvem der? optræder i et nyt og sjovere kostume: i Who's She? møder du berømte kvinder, der har ændret verden på forskellige måder. Kan du finde ud af, hvilken kvinde der er afbildet på modstanderens brik? … læs mere her

Er Who's She?-spil på lager?

Køb Who's She?-spil

Who's She?-spil Varefakta

• Navn: Who's She?-spil
  • Pris: DKK 339.00
  • Mærke: Playeress
  • ProduktID: 18805
  • Hurtig levering: Bestil inden kl. 15 så sendes Who's She?-spil samme dag (hverdage)

Mange leder efter den billigste Who's She?-spil på nettet, og de ender oftest ud med at finde tilbud her: Gå til shop

Leder du efter en gode gave? Who's She?-spil er svaret på din søgen

Who's She?-spil er eftertraget af mange der leder efter den perfekte gave. "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Højtider > Morsdag", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Søster", "Gaver > Gaver efter alder > 20 års gave", "Gaver > Gaver efter tema > Fødselsdagsgaver", "Leg & S er kategorien som de fleste ønsker sig noget fra. CoolStuff.dk har mange gode grin på samvittigheden på grund af sjove gadgets. Varen har 90 dages returret, som er mange flere dage end loven kræver. Når gaven til fødselsdagen skal findes, er det et sikkert valg, hvis du køber Who's She?-spil, og så kan du med god samvittghed tage til fejringen. Det kan siges meget enkelt: Who's She?-spil er simpelthen den sjoveste studentergave. Der er ikke noget sjovt ved gadgets, vil kedelige mennesker sige, og derfor er der nogen, der er bange for at købe gadgets som gaver. Det er bare ingen grund til at du skal afholde dig i din søgen efter den perfekte gave, faktisk er det sådan at de fleste mennesker elsker gadgets og nyder at modtage dem som gaver.

Who's She?-spil med 90 dages returret

Who's She?-spil er en af mange varer her på shoppen og findes i den eftertragtede varegruppe "Leg & Spil > Spil > Selskabsspil", "Højtider > Morsdag", "Gaver > Gaver til hvem > Gave til Søster", "Gaver > Gaver efter alder > 20 års gave", "Gaver > Gaver efter tema > Fødselsdagsgaver", "Leg & S. Der kommer hele hele 90 dages returret til at sikre dig mod fortrydelse af købet af din vare. Det overrasker ikke nogen, at der er mange der køber Who's She?-spil online hos webshoppen CoolStuff.dk, som ofte har gode tilbud og sørger for du sparer gode penge. Hos webshoppens store udvalg kan du shoppe løs efter lækre varer, og der kan klikkes køb på det produkt på denne side. Køber du varer online er priserne mere attraktive end i butikkerne- det skyldes bl.a. at sådan noget som husleje kan være meget lavere, da en god beliggenhed ikke er nødvendig.

Who's She?-spil med online fordele

Når du svinger kortet i de danske webshops, giver de dig lidt bedre rettigheder, som du ikke nødvendigvis får i fysiske butikker. Danske webshops skal jf. loven give 14 dages returret. efter du har foretaget dit køb på nettet, en del shops efterhånden giver endnu mere og det kommer dig tilgode som forbruger. At handle online giver dig også en anden fordel, som er et stort udvalg, og det giver en god gennemsigtighed på priserne, iblandt alle de shops der sælger det, du er ude efter. Og du kan faktisk sammenligne priser super hurtigt, det er bare lige at finde de shop, der sælger din vare. En af de store fordele når du handler online, er du slipper for, at bæreposen med varerne går i stykker på vej hjem. Webshoppen kan sende produkterne hjem til dig, alternativt kan de sendes til dig arbejde, så du kan vælge det, det er lettes for dig. Glem alt om at stå i kø, hvor ekspedienten lige skal ringe til en anden for at høre, hvorfor prisen ikke går ind til det rigtige. Når handlen foregår online så gå bare direkte til kassen, når du har fundet dine varer, og betal med det samme, så undgår du skrigende unger, der plager deres forældre om slik og søde sager.

31 anmeldelser af Who's She?-spil

Vær den første til at anmelde “Who's She?-spil”